英文歌詞

詞:倪安東Anthony Neely、Skot Suyama

曲:曲:Skot Suyama

*中文歌詞:

中譯:陶晶瑩


For all of the times that I tried for your smile

曾經我總是試著討妳歡心

For making you think that I was worth the while

好讓妳認為我就是真命天子

So your love love love love love would be mine

那麼我就能贏得妳的愛

For sending you flowers and holding your hand

送妳鮮花牽妳的手

That no one was there to take a stand

沒有人阻止我們

But then love love love made us blind

但是愛情終究讓我們盲目

And I’m so sorry that I hurt you

對不起我傷害了妳

Sorry that I fell through

對不起我搞砸了

Sorry I was falling in love with you

對不起我愛上了妳

I’m sorry that it came true but sorry doesn’t turn back time

很抱歉它發生了 但道歉也不能讓時光倒流

For all that I have done to you

所有我對妳做的事

I wish that I could make it right

我希望可以補償

So sorry that I loved you

對不起我曾經那樣愛妳

Sorry that I needed you

對不起我曾經那麼地需要妳

Sorry that I held you tight

對不起我曾緊緊擁著妳

And I’m so sorry for…

而且我還要道歉的是

Making you love me and saying goodbye

讓妳愛上我卻必須說再見

For being the one that taught you how to cry

還有 我居然教會了妳 什麼是哭泣

It was love love love and it passed us by

愛情真的來過 但它又悄悄溜走

For giving you every thing that you dreamed

很抱歉我曾給妳夢想的一切

For taking it back when I fled the scene

卻又在我逃離後全部拿走

Sorry love, for wasting your time

抱歉 我的愛 因為我浪費了妳的青春

And I’m so sorry that I hurt you

對不起我傷害了妳

Sorry that I fell through

對不起我搞砸了

Sorry I was falling in love with you

對不起我愛上了妳

I’m sorry that it came true but sorry doesn’t turn back time

很抱歉它發生了 但道歉也不能讓時光倒流

For all that I have done to you

所有我對妳做的事

I wish that I could make it right

我希望可以補償

So sorry that I loved you

對不起我曾經那樣愛妳

Sorry that I needed you

對不起我曾經那麼地需要妳

Sorry that I held you tight

對不起我曾緊緊擁著妳

An apology now after all of this time

經過了這麼久

Won’t make any difference tonight

一句抱歉並不能改變什麼

But I’m hoping “im sorry” will open your mind

但我真心希望 這句抱歉能打開妳的心房

To love love love love in your life

好讓妳在未來還能繼續去愛

 

因為愛而愛......

最終還是發現這是個錯誤而離開

但是連朋友關係都維持不了了

這種悔恨難過和愧疚有時根本不知道從何哭起

arrow
arrow
    全站熱搜

    show 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()